Blog

Exploreaza ultimele articole si fii la curent cu trendurile din industria de monitorizare a experientei clientilor si mystery shopping.

Rolul Auditului în Marketingul de Proximitate

Rolul Auditului în Marketingul de Proximitate

În era experiențelor personalizate și a comunicării directe, marketingul de proximitate devine esențial pentru brandurile care vor să fie prezente acolo unde contează. Fie că vorbim despre evenimente locale, sampling în magazine sau activări de brand în spații...

Studiu UpVenta 2025: Experiența pacientului

Studiu UpVenta 2025: Experiența pacientului

Ce așteptări au românii de la serviciile medicale din România În România, piața serviciilor medicale private continuă să se extindă, atrăgând un număr tot mai mare de pacienți, în special tineri și persoane cu studii superioare. Experiența pacientului este un factor...

Auditul in Retail: Experiente memorabile pentru clienti

Auditul in Retail: Experiente memorabile pentru clienti

Te-ai intrebat vreodata ce isi doreste cu adevarat clientul cand intra intr-un magazin? Nu doar un produs. Nu doar un pret bun. Clientii cauta o experienta care sa le simplifice viata, sa ii bucure si sa le castige loialitatea. Totusi, prea des, micile detalii care...

Ghid complet pentru Experiența Pacientului | PX

Ghid complet pentru Experiența Pacientului | PX

Măsurarea și îmbunătățirea experienței pacientului nu înseamnă doar furnizarea de servicii medicale de calitate, ci presupune înțelegerea și optimizarea întregii călătorii a pacientului prin sistemul de sănătate. În acest articol, explorăm în detaliu experiența...

Experienta Clientului vs Satisfactia Clientului

Experienta Clientului vs Satisfactia Clientului

Termenii "experienta clientului" si "satisfactia clientului" sunt adesea confundati, dar ei reflecta aspecte diferite ale interactiunii cu o companie. Experienta clientului include fiecare etapa a relatiei, de la prima contactare pana la post-vanzare, si cuprinde...

Puterea Experienței Pacientului

Puterea Experienței Pacientului

In domeniul medical, notiunea de "experienta pacientului" a aparut ca un factor determinant in modelarea viitorului serviciilor medicale. PX (pacient experience) cuprinde totalitatea interactiunilor dintre pacient si furnizorul de servicii medicale, incepand de la...