Industria FMCG

Servicii complete de mystery shopping si CX pentru industria FMCG
servicii de retail audit si mystery shopping in FMCG

Transformarea experientei de cumparare in FMCG prin servicii de retail audit si mystery shopping

Intr-un mediu caracterizat de schimbari rapide in preferintele consumatorilor si o concurenta acerba, companiile din industria FMCG sunt nevoite sa optimizeze constant tacticile de marketing de la nivelul magazinului de desfacere si sa identifice zonele in care pot avea cel mai mare impact asupra pietei tinta.

Serviciile de audit retail si mystery shopping devin astfel instrumente practice pentru evaluarea si monitorizarea precisa a conformitatii cu normele de brand. Prin serviciile oferite, facilitam asigurarea unei experiente de cumparare superioare pentru consumatori si ajustarea strategiilor de marketing la dinamica pietei.

Upventa: Partener in dezvoltarea de noi strategii de loializare a clientilor in industria FMCG

UpVenta ofera companiilor din industria FMCG oportunitatea de a identifica cu precizie punctele perfectibile ale operatiunilor lor. Prin analiza atenta a proceselor si interactiunilor cu clientii, dezvoltam strategii personalizate pentru a imbunatati eficienta si a satisface mai bine nevoile consumatorilor. Serviciile noastre de retail audit si mystery shopping, bazate pe date obiective si impartiale, permit companiilor sa implementeze schimbari pertinente si sa sporeasca calitatea serviciilor oferite, contribuind la consolidarea relatiilor cu producatorii si distribuitorii din cadrul industriei FMCG.

De ce este importanta evaluarea experientei de client in industria FMCG?

Serviciile specializate de mystery shopping in domeniul Bunurilor de Larg Consum (FMCG) devin instrumente strategice esentiale pentru a evidentia rapid zonele in care se pot face ajustari semnificative, sprijinind astfel optimizarea performantei vanzarilor si consolidarea reusitei brandurilor.

%

dintre deciziile de cumpărare sunt influențate de vizibilitatea produsului la raft 

NielsenIQ

%

dintre promoțiile din retail nu sunt implementate conform planului stabilit

IRI Worldwide

%

creștere a vânzărilor obțin magazinele care respectă standardele de planogramă în proporție de peste 90%.

Dunnhumby

Ce aspecte cheie avem in vedere in timpul procesului de audit retail?

Auditul de retail se impune ca o practica cruciala in contextul industriei comerciale si al bunurilor de larg consum (FMCG) si consta intr-o evaluare meticuloasa a aspectelor operationale si a implementarii la raft a produselor in magazine.

Obiectivul auditului de retail vizeaza monitorizarea si evaluarea modului in care produsele unei companii sunt expuse si administrate la punctele de vanzare, asigurand conformitatea cu strategiile de marketing si cu standardele brandului.

Echipa noastra analizeaza, documenteaza si raporteaza obiectiv intregul proces, avand in vedere indicatori precum:

strategii de loializare a clientilor in industria FMCG

Disponibilitatea produselor la raft (On-shelf availability)

Auditam si raportam modul in care produsele sunt expuse pe rafturi in magazinele partenere. Oferim astfel clientilor nostri date concrete asupra prezentei produselor pe rafturi si implicit a experientei reale de client.

Monitorizarea preturilor (la nivel de SKU)

Monitorizam preturile la nivelul fiecarui SKU in magazin si preturile concurentei, furnizand informatii esentiale pentru adaptarea strategiei de pret in concordanta cu dinamica pietei.

Mercantizarea produselor

Analizam si raportam in mod obiectiv disponibilitatea produselor la raft, ambalarea si etichetarea, modul in care sunt expuse, organizarea spatiului de vanzare si comercializarea lor la pretul agreat.

Plasarile suplimentare de produs (Displays)

Verificam daca plasarile suplimentare sunt executate respectand specificatiile, astfel incat consumatorii sa poata interactiona intr-un mod facil cu produsele.

Experienta de cumparare

Evaluam si raportam experiente reale de client in timpul procesului de achizitie. Punem accent pe factori precum prezentarea produselor pe raft sau calitatea serviciilor oferite de personalul responsabil.

Care sunt beneficiile obtinute in urma implementarii campaniilor de retail audit si mystery shopping?

Serviciile de audit de retail si mystery shopping reprezinta un instrument esential pentru furnizori si producatori, asigurand respectarea cu strictete a acordurilor pre-stabilite referitoare la amplasarea produselor, structura de preturi si activitatile promotionale stabilite cu comerciantii.

Optimizarea experientei

Serviciile de mystery shopping permit identificarea si remedierea rapida a aspectelor care pot afecta negativ experienta de cumparare si satisfactia clientilor.

Cresterea performantei

Prin obtinerea de date obiective, companiile isi pot optimiza strategiile pentru a se alinia la nevoile in schimbare ale consumatorilor si la tendintele actuale de piata.

Fidelizarea audientei

Prin imbunatatirea aspectelor cheie care influenteaza experienta de cumparare, brandurile pot crea legaturi mai puternice cu clientii, generand astfel o baza stabila de consumatori fideli.

Eficientizarea logistica

Evaluarea logistica ajuta la identificarea punctelor slabe si la imbunatatirea eficientei distributiei, contribuind la reducerea costurilor si la cresterea satisfactiei clientilor.

Solutii

Descopera o gama completa de servicii de retail audit

Auditurile de retail ofera o privire detaliata asupra modului in care operatiunile sunt desfasurate in cadrul magazinelor, evaluand aspecte precum stocurile, prezentarea produselor, eficienta angajatilor si alinierea cu normele de brand. Ele furnizeaza informatii concrete si actualizate, permitand companiilor sa identifice rapid zonele care necesita imbunatatiri si sa ia masuri corective pentru a-si optimiza procesele si a oferi o experienta de cumparare superioara.

Afla mai multe

Solicita o oferta personalizata!

Programeaza o intalnire cu unul dintre reprezentantii UpVenta pentru a discuta despre serviciile noastre de audit si despre modul in care te putem ajuta in optimizarea strategiilor de marketing si vanzari in cadrul companiei tale.

    *Nume

    *Telefon

    *Email

    *Companie

    Serviciu

    Mesaj