Industria Ospitalitatii
Servicii complete de evaluare a experientei de client

De la evaluare la excelenta in servicii
Intr-o industrie orientata catre furnizarea de servicii excelente si experiente memorabile, evaluarea si intelegerea nevoilor clientilor nu este doar o practica benefica, ci devine o necesitate pentru asigurarea succesului pe termen lung al afacerii.
Intr-un mediu competitiv, specific industriei HoReCa, procesul de evaluare si imbunatatire continua a experientei clientului devine un instrument vital pentru mentinerea relevantei si consolidarea pozitiei in piata.
UpVenta ofera nu doar servicii de evaluare, ci si solutii personalizate si strategii adaptate, contribuind astfel la evolutia si excelenta in servicii pentru clientii din industria ospitalitatii.
UpVenta: Partener strategic in ridicarea standardelor in industria ospitalitatii prin audituri si mystery shopping
UpVenta ofera companiilor din industria ospitalitatii oportunitatea de a identifica aspectele ce pot fi imbunatatite si de a dezvolta strategii personalizate pentru a satisface nevoile consumatorilor. Prin intermediul serviciilor noastre de audit si mystery shopping, bazate pe date obiective si impartiale, contribuim nu doar la consolidarea relatiei intre companii si clienti, ci si la elevarea constanta a standardelor din industrie.
De ce este importanta evaluarea experientei consumatorului?
Evaluarea experientei consumatorului joaca un rol crucial in loializarea clientilor, implicit in succesul financiar al afacerilor din industria ospitalitatii. Un studiu Harvard Business School indica faptul ca o crestere de o stea in evaluarea online (de la 1 la 5) a unui restaurant, poate duce la o crestere a veniturilor cu 5-9%.
%
dintre consumatori spun că o experiență negativă într-un restaurant sau hotel îi determină să nu revină niciodată
PwC
%
dintre consumatori verifică recenziile online înainte de a alege un restaurant, un hotel sau o cafenea
TripAdvisor
%
dintre clienți spun că lipsa unui serviciu prietenos și atent este principalul motiv pentru care evită să revină într-un local
ForresterResearch
Ce aspecte cheie avem in vedere in timpul evaluarii experientei consumatorului?
In industria ospitalitatii, firmele care doresc sa ofere servicii superioare trebuie sa acorde o atentie constanta fiecarui detaliu in interactiunea cu clientul.
In cadrul evaluarilor realizate de echipa UpVenta, fiecare element care contribuie la consolidarea unei experiente placute este abordat individual pentru a identifica potentiale oportunitati de imbunatatire. In timpul procesului de analiza avem in vedere factori precum calitatea serviciilor, preparatelor, comunicarea cu personalul, timpii de asteptare si eficienta proceselor.
Echipa noastra se implica activ in evaluarea si identificarea detaliilor care pot face diferenta intre o experinta pozitiva si una negativa.
- Interactiunea cu personalul
- Curatenia si igiena
- Calitatea preparatelor si a servirii
- Timpii de asteptare
- Ambianta si atmosfera
Interactiunea cu personalul
Evaluam calitatea interactiunii dintre personal si clienti, de la amabilitatea ospatarilor la competenta personalului, fiecare interactiune contribuind la perceptia generala a consumatorului.
Curatenia si igiena
Un mediu curat si igienic este esential pentru siguranta clientilor si pentru pastrarea unei imagini pozitive a afacerii, astfel incat evaluam curatenia in grupuri sanitare, zonele de cazare/spa, sau zone de servire a mesei.
Calitatea preparatelor si a servirii
Prin serviciile noastre de evaluare, ne concentram asupra detaliilor precum meniul oferit, pregatirea atenta a mancarurilor si prezentarea acestora, recunoscand importanta lor in influentarea pozitiva a experientei gastronomice a clientilor.
Timpii de asteptare
Documentam cu atentie timpii de asteptare, evaluand eficienta serviciului si durata necesara pentru preluarea comenzilor sau servirea mancarii.
Ambianta si atmosfera
Evaluam ambianta si atmosfera locatiei, recunoscand importanta unei atmosfere placute si a unei ambiante corespunzatoare, in influentarea perceptiei clientilor.
HORECA: Harta traseului clientului
Care sunt beneficiile evaluarii experientei consumatorilor din industria ospitalitatii?
Colaborarea cu o firma specializata in auditare si consultanta aduce un plus de claritate asupra modului in care compania poate imbunatati aspectele cheie ale experientei clientului. Se pot obtine astfel avantaje competitive semnificative, aducand numeroase beneficii pe termen lung:
Fidelizarea clientilor
O experienta pozitiva determina clientii sa revina tranzitionand de la clienti unici la clienti fideli si generand astfel venituri constante pentru afacere.
Recenzii pozitive
Clientii multumiti sunt mult mai predispusi sa recomande locatia celor apropiati si sa lase recenzii pozitive, atragand astfel noi clienti si consolidand reputatia brandului.
Avantaje competitive
Imbunatatirea constanta a experientei si a serviciilor poate fi un diferentiator important, determinand clientii sa aleaga locatia dvs. in detrimentul competitorilor.
Eficienta operationala
Identificarea aspectelor de imbunatatit permite optimizarea precisa a proceselor interne, reducand astfel timpul de asteptare si crescand eficienta serviciilor oferite.
Solutii
Exploreaza o gama completa de servicii de mystery shopping
Serviciile de mystery shopping reprezinta un instrument indispensabil pentru evaluarea si imbunatatirea experientei clientilor. De la interactiunile cu personalul si pana la calitatea generala a produselor si serviciilor si intelegerea modului in care te situezi in raport cu concurenta, serviciile de mystery shopping furnizeaza date obiective si impartiale, care iti permit sa identifici atat punctele forte cat si zonele care necesita imbunatatiri imediate.
Solicita o oferta personalizata!
Programeaza o intalnire cu unul dintre reprezentantii UpVenta pentru a discuta despre serviciile noastre de audit si despre modul in care te putem ajuta in optimizarea experientei clientilor in cadrul companiei tale.