UpVenta
Echipa si Evaluatori
Ce sunt programele de mystery shopping?
Programele de mystery shopping reprezinta o metoda de cercetare folosita de companii din intreaga lume pentru a obtine o perspectiva in profunzime asupra modului in care clientii percep si interactioneaza cu brandurile lor.
Cine sunt cumparatorii misteriosi?
Evaluatorii, cunoscuti sub numele de mystery shoppers, sunt persoane care se prezinta drept clienti reali, si monitorizeaza si raporteaza experientele lor de cumparaturi in diverse domenii. Acestia urmaresc atent aspecte precum calitatea serviciilor, comportamentul personalului, atmosfera magazinului si orice alt detaliu relevant pentru experienta de cumparare.
Mystery shopper-ii sunt instruiti, pe baza unui ghid specific de activitati, sa observe si sa evalueze cu atentie fiecare aspect al experientei de cumparare, furnizand feedback detaliat si informatii valoroase printr-un portal sau o aplicatie online.
Aceasta activitate nu numai ca ofera beneficii pentru branduri, ci si pentru cei care participa, oferindu-le oportunitatea de a fi recompensati pentru efortul lor, prin sume de bani si servicii sau produse.
Cum functioneaza programele de mystery shopping?
Mystery shopping-ul reprezinta o activitate flexibila pentru persoanele care doresc sa lucreze independent si sa-si suplimenteze veniturile.
Creaza un cont de utilizator in platforma noastra
Selecteaza vizitele care te interesează in zona ta de proximitate
Descarca ghidul pentru proiect cu instructiuni specifice si actiunile necesare
In unele cazuri, trebuie sa completezi certificari sau teste pentru a demonstra ca ai inteles instructiunile
Selecteaza o data convenabila pentru a realiza misiunea
Efectueaza misiunea conform instructiunilor, facand fotografiile sau inregistrarile necesare
Raspunde la intrebarile din chestionar despre experienta ta si inregistreaza misiunea in platforma
Echipa noastra valideaza raspunsurile, iar dupa confirmare, misiunea este procesata pentru plata
Ce conditii trebuie sa indeplinesti pentru a putea deveni mystery shopper?
Pentru a fi eligibili pentru inscrierea in comunitatea de evaluatori UpVenta, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
- Sa fi implinit varsta de 18 ani.
- Sa detina un smartphone si acces la internet pentru a selecta sarcini si a trimite sondajele in urma analizelor de mystery shopping.
- Sa respecti termenele limita, sa fii onest si sa ai o atitudine profesionala si discreta in toate interactiunile.
- Sa fii atent la detalii si sa ai capacitatea de a te exprima clar in limba romana.
Actionam intotdeauna in conformitate cu valori clare, bine definite
Indiferent de serviciul oferit sau industria in care ne desfasuram activitatea, toti specialistii si evaluatorii UpVenta actioneaza in baza unui cod etic construit pe valorile companiei noastre:
Integritate Profesionala
Ne ghidam toate actiunile dupa cele mai inalte standarde etice, asigurandu-ne ca fiecare evaluare si interactiune reflecta transparenta, corectitudine si onestitate.
Confidentialitate
Respectam si protejam confidentialitatea datelor clientilor si a informatiilor colectate in timpul evaluarilor, garantand securitatea acestora.
Obiectivitate
Furnizam intotdeauna analize obiective, bazate pe fapte, pentru a oferi o perspectiva reala asupra experientelor clientilor.
Calitate
Furnizam servicii de cea mai inalta calitate, de la recrutarea si formarea evaluatorilor pana la livrarea rapoartelor finale.
Ai o intrebare pentru noi?
Echipa noastra e aici pentru tine. Trimite-ne un mesaj, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.
Alatura-te echipei UpVenta
Alege sa faci parte parte dintr-o comunitate activa pe intreg teritoriul tarii si castiga recompense ajutand la imbunatatirea experientei de client.
Esti deja
colaboratorul nostru?
Autentifica-te si descopera noi activitati aproape de tine.