Masoara experienta clientilor de azi.
Anticipeaza cerintele pietei de maine.
UpVenta: Pasiune pentru Cercetare
UpVenta este o firma de cercetare de piata care ajuta brandurile sa ramana relevante, flexibile si concentrate pe client, oferind servicii complete de evaluare, analiza si cercetare a experientei consumatorului.
Concepem programe adaptate obiectivelor specifice de cercetare ale fiecarui client, utilizand metodologii inovatoare si cunostinte dobandite in ani de experienta, alaturi de platforme de raportare de ultima generatie.

Transformarea continua a experientei clientilor
Acum cateva decenii, o experienta excelenta pentru clienti implica aspecte simple, precum optimizarea punctelor de contact sau maparea traseului. Azi, schimbarile constante au transformat modul in care consumatorii interactioneaza cu brandurile si fac alegeri paradoxale si tot mai inconsistente.
In acest contex, in care organizatiile cauta o perspectiva clara si obiectiva asupra perceptiei serviciilor sau produselor lor, UpVenta se implica activ prin cercetare bazata pe date reale. Acestea permit interventii precise in puncte cheie si faciliteaza procesul decizional pentru imbunatatirea experientei consumatorului. In esenta, intelegem ca o cercetare valoroasa trebuie sa furnizeze raspunsuri concrete, nu sa genereze intrebari suplimentare, intr-o piata a consumatorilor perturbata de schimbari constante.
%
dintre clienți consideră că serviciul pentru clienți este important în alegerea loialității față de un brand
Accenture
%
dintre consumatori afirmă că sunt mai loiali brandurilor care înțeleg nevoile și preferințele lor individuale
McKinsey&Company
%
dintre companii consideră că experiența clienților este un diferențiator competitiv cheie
Deloitte
Ajutam companiile sa anticipeze cerintele pietei de maine si sa implementeze strategii care au la baza experientele clientilor de azi
Research
Utilizam metode calitative si cantitative, alaturi de tehnologie digitala avansata, pentru a obtine o intelegere unica asupra pietei, clientilor si competitorilor.
Consultanta
Identificam blocajele in solutiile existente si oferim recomandari concrete pentru a construi strategii potrivite de marketing si vanzari.
Training
Elaboram programe de training personalizate, prin adaptarea precisa a strategiilor la obiectivele cheie ale personalului si cerintelor clientului.
Ce facem
Ne bazam atat pe tehnici traditionale cat si inovatoare de cercetare de piata pentru a oferi o suita de servicii de masurare a atitudinilor, perceptiilor si asteptarilor clientilor.
- Mystery Shopping
- Audit Retail
- Monitorizarea Preturilor
- Analiza Concurentiala
- Experienta Pacient (PX)
- Experienta Client (CX)
- Training
Mystery Shopping
De la interactiunile cu personalul la disponibilitatea produselor si pana la calitatea generala a serviciilor si intelegerea modului in care te situezi in raport cu concurenta, serviciile de mystery shopping furnizeaza date obiective si impartiale.
Audit Retail
Auditurile de retail ofera o privire detaliata asupra modului in care operatiunile sunt desfasurate in cadrul magazinelor, evaluand aspecte precum stocurile, prezentarea produselor, eficienta angajatilor si alinierea cu normele de brand.
Monitorizarea Preturilor
Serviciile de monitorizare a preturilor ofera o perspectiva clara asupra modului in care preturile produselor sau serviciilor oferite de o companie evolueaza pe piata in comparatie cu concurenta.
Analiza Concurentiala
Prin evaluarea produselor, preturilor, promotiilor te ajutam sa descoperi strategiille reale ale competitorilor si sa transformi informatii cheie in actiuni strategice pentru a fi mereu un pas inainte in jocul concurentei.
Experienta Pacient (PX)
Intelegerea experientei pacientului este vitala pentru furnizorii de servicii de sanatate, deoarece influenteaza direct satisfactia pacientului, rezultatele tratamentului si reputatia generala a institutiilor medicale.
Experienta Client (CX)
O experienta de client pozitiva se bazeaza intotdeauna pe o cunoastere aprofundata a nevoilor sale reale. UpVenta se dedica unui proces meticulos de cartografiere si analiza a intregului traseu al clientului, identificand oportunitati strategice pentru optimizare.
Training
Investitia in formarea regulata a angajatilor nu doar imbunatateste eficienta generala a organizatiei, ci se extinde si catre clienti, crescand sansele de a atrage clienti loiali si recomandari pozitive.
”Informatia este sufletul tuturor afacerilor.”
Daniel Defoe, 1700
UpVenta te ajuta sa iei decizii bazate pe date, reducand erorile si subiectivitatea.
Alatura-te echipei noastre si fa parte dintr-o comunitate activa care livreaza valoare reala prin contributia sa.
Interesat sa lucrezi cu noi sau sa discutam despre un proiect potential?
Intra in legatura cu un consultant UpVenta si afla cum te putem ajuta.