Politica de confidentialitate si protectia datelor
Pentru noi, protejarea securitatii si a confidentialitatii datelor cu caracter personal este o prioritate. De aceea, ne desfasuram activitatile in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei si securitatii datelor, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 si modificarile ulterioare, precum si legislatia relevanta din Romania.
In conformitate cu cerintele Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016, administratorul site-ului www.upventa.ro isi asuma responsabilitatea de a administra in conditii de siguranta si numai in scopurile specificate mai jos datele cu caracter personal pe care ni le furnizati in calitate de utilizator/vizitator al site-ului.
Completarea formularelor disponibile pe acest site, cum ar fi formularul de contact sau inscrierea la newsletter, si alte formulare similare la care puteti opta – echivaleaza cu acceptarea dumneavoastra expresa si neechivoca pentru includerea datelor furnizate in baza de date a Upventa SRL si pentru utilizarea si prelucrarea acestora. Prelucrarea datelor furnizate de dumneavoastra poate fi realizata si de catre terti numai atunci cand serviciile solicitate de dumneavoastra necesita o colaborare cu Upventa SRL. In aceasta situatie, veti fi notificat in scris cu privire la incheierea respectivei colaborari si vi se va solicita in mod expres acordul scris.
1. Drepturi
Legislatia actuala privind protectia datelor cu caracter personal va confera urmatoarele drepturi:
- Dreptul la informare, conform legii, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
- Dreptul de acces la datele furnizate
- Dreptul de a actualiza datele furnizate (rectificare sau completare, dupa caz), astfel incat acestea sa fie corecte si sa nu va cauzeze prejudicii.
- Dreptul de a fi uitat/uita, adica dreptul de a solicita stergerea datelor dvs. personale din baza de date a Upventa, ori de cate ori considerati ca acestea sunt utilizate in mod nelegitim, si/sau atunci cand scopul pentru care au fost colectate a fost indeplinit, sau cand nu mai doriti sa primiti informatii de la noi.
- Dreptul de a va opune stocarii, prelucrarii si utilizarii datelor dvs. personale in alte scopuri decat cele mentionate in acest document.
- Dreptul de restrictionare, adica dreptul de a fi informat daca datele dvs. personale urmeaza sa fie transmise unei terte parti si de a va opune acestei actiuni daca nu sunteti de acord cu ea.
- Dreptul la portabilitatea datelor, ceea ce inseamna ca aveti dreptul, daca este cazul, sa transmiteti datele dvs. catre alt operator de date, intr-un format corect si universal compatibil din punct de vedere tehnic, fara obligatii financiare din partea dvs.
- Dreptul de a nu fi supus unei decizii unilaterale privind utilizarea datelor dvs., in alte scopuri decat cele mentionate in acest document, fara a fi informat si fara a va solicita consimtamantul.
- Dreptul de a depune plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) sau de a va adresa altor organe abilitate in domeniul protectiei datelor.
2. Perioada de pastrare
Informatiile dvs. personale vor fi retinute pentru perioada necesara atingerii scopului pentru care au fost colectate, in general, pe durata oricarei relatii contractuale si pentru orice perioada ulterioara, conform necesitatilor sau permisiunii legii aplicabile.
3. Date solicitate
Informatiile cu caracter personal care va pot fi solicitate includ in mod obisnuit numele, prenumele si adresa de email. In cazul solicitarii unui anumit serviciu, este posibil sa fie necesar sa furnizati si alte tipuri de date personale, cum ar fi codul numeric personal (CNP), data si locul nasterii, adresa de domiciliu/rezidenta, adresa sediului firmei pe care o reprezentati, datele de identificare si contact ale acestei firme, datele legate de contul bancar personal sau al firmei pentru completarea facturilor necesare achitarii unui serviciu, etc. In cazul in care intervin modificari ale datelor furnizate pe parcursul colaborarii, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil, deoarece aceste modificari ar putea afecta documentele legale asociate colaborarii respective.
Upventa SRL, in calitate de administrator al site-ului www.upventa.ro, nu va solicita prin niciun mijloc de comunicare (cum ar fi telefon, email etc.) informatii confidentiale precum detalii despre conturile bancare, parole personale sau alte date de acest fel. In situatia in care, in calitate de utilizator/vizitator al site-ului, divulgati personal astfel de informatii catre terte persoane, va asumati intreaga responsabilitate pentru actiunile dvs. In aceste cazuri, in care furnizati astfel de informatii, Upventa SRL nu isi asuma nicio responsabilitate pentru eventualele prejudicii.
4 . Securitate
- Implementăm măsuri de securitate pentru a preveni accesul neautorizat, utilizarea necorespunzătoare, modificarea, distrugerea sau pierderea accidentală a datelor dvs. personale.
- Adoptăm măsuri de securitate organizaționale și tehnice adecvate și avem în loc reguli și proceduri pentru a ne asigura că datele dvs. personale stocate în sistemele noastre informatice nu sunt accesate de persoane neautorizate.
- Atunci când lucrăm cu terțe părți pentru prelucrarea informațiilor în numele nostru, le solicităm să demonstreze conformitatea cu cerințele noastre de securitate și să respecte legislația relevantă privind protecția datelor pe durata colaborării. Aceste organizații primesc instrucțiuni din partea noastră, iar obligațiile lor cu privire la prelucrarea și utilizarea informațiilor sunt stipulate în contractele pe care le avem cu ele.
5. Platforma client misterios
- Fiecare pagină a sistemului online poate fi accesată numai după autentificarea cu acreditările utilizatorului și nu sunt accesibile prin link-uri directe fără permisiunile corespunzătoare.
- Datele fiecărui client sunt păstrate separat, iar fiecare client are acces doar la propriile sale date. În plus, fiecare utilizator din fiecare proiect poate accesa doar informațiile pentru care are permisiunea corespunzătoare.