Medical & Pharma

Servicii complete de evaluare a experientei pacientului
indicatori evaluare experienta pacient

Excelenta medicala prin imbunatatirea experientei pacientului

Pe parcursul ultimilor ani, industria medicala si-a indreptat tot mai mult atentia spre imbunatatirea experientei pacientului. Evaluarea si gestionarea eficienta a experientei pacientului au devenit prioritare pentru clinici, acestea influentand nu doar satisfactia pacientilor, ci si reputatia si succesul pe termen lung al institutiilor medicale.

In acest context, colectarea si analizarea datelor referitoare la preferintele, nevoile si experientele pacientului reprezinta o strategie esentiala pentru atingerea unor standarde ridicate de calitate in serviciile medicale oferite.

Prin evaluari obiective si bine documentate, UpVenta contribuie la consolidarea increderii pacientilor in institutii si la facilitarea implementarii unor standarde ridicate de calitate in furnizarea serviciilor medicale.

UpVenta: Remediul perfect pentru intelegerea opiniilor profesionistilor medicali si a pacientilor

UpVenta furnizeaza organizatiilor medicale servicii de audit PX, sprijinindu-le in evaluarea si imbunatatirea calitatii serviciilor medicale. Suntem partenerul tau de incredere, oferind analize complexe si impartiale la nivel de piata si informatii despre pacienti, protejate conform celor mai riguroase standarde, indiferent de acoperirea geografica.

De ce este importanta evaluarea experientei pacientului?

Pacientii devin tot mai bine informati si implicit mai exigenti, cautand experiente exceptionale, caracterizate prin atentie personalizata, compasiune si interactiuni fluente.

%

dintre pacienți spun că experiența lor într-o unitate medicală influențează loialitatea față de furnizorul de servicii

PwC

%

dintre pacienți caută online recenzii despre spitale, clinici și farmacii înainte de a lua o decizie

Deloitte

%

dintre pacienți sunt dispuși să plătească mai mult pentru o experiență superioară într-o unitate medicală

McKinsey&Company

Evaluarea experientei pacientilor

in institutiile medicale reprezinta o necesitate, avand consecinte semnificative asupra rezultatelor financiare

Experientele pozitive

contribuie la imbunatatirea calitatii ingrijirii medicale si la consolidarea relatiei dintre furnizorii de servicii medicale si pacienti. O experienta pozitiva genereaza o crestere a retentiei, iar pacientii multumiti devin promotori activi ai institutiei.

Experientele negative

afecteaza reputatia furnizorilor de servicii medicale si implicit marja de profit. Un singur caz de experienta negativa raportata de un pacient poate influenta perceptia publicului si a altor potentiali pacienti.

Pacientii multumiti

au o probabilitate mai mare de a reveni pentru viitoare nevoi medicale si de a oferi recenzii si evaluari favorabile in mediul online. Prin furnizarea unor recenzii favorabile, acestia nu numai ca isi exprima satisfactia personala, dar si influenteaza deciziile altor potentiali pacienti in alegerea furnizorului de servicii medicale. Astfel, evaluarea atenta a experientei pacientului devine esentiala pentru imbunatatirea calitatii serviciilor si consolidarea relatiei de incredere intre pacient si institutia medicala.

Ce indicatori avem in vedere in timpul evaluarii experientei pacientului?

Evaluarea constanta a experientei pacientilor reprezinta elementul esential in identificarea atat a punctelor forte, cat si a celor slabe ale clinicilor medicale, avand un impact semnificativ asupra imbunatatirii calitatii serviciilor si, in consecinta, asupra rezultatelor pe termen lung.

Cu toate acestea, pentru a interveni eficient in punctele cheie ale experientei pacientului, este imperativ sa avem o intelegere comprehensiva a tuturor factorilor implicati pe intreaga durata a interactiunii.

Echipa noastra se dedica evaluarii si documentarii obiective a fiecarei etape a parcursului pacientului in cadrul interactiunii cu clinicile: de la solicitarea programarii, la interactiunea cu medicul si pana la comunicarea post-tratament.

Evaluarea constanta a experientei pacientilor

Timpii de asteptare

Documentam timpii de asteptare pentru pacienti, de la timpul petrecut in call center pentru efectuarea unei programari pana la finalizarea vizitei medicale.

Eficienta sistemelor de programare

Evaluam si testam eficienta sistemelor utilizate pentru programarea si gestionarea fluxului de pacienti in clinica.

Curatenia si ordinea in clinica

Verificam conditiile de curatenie, ordine si igiena in mediul clinic astfel incat pacientii sa dispuna de un spatiu sigur si conform normelor.

Mentinerea unui ambient ordonat

Evaluarea atmosferei generale din clinica, un mediu prietenos si confortabil pentru pacienti.

Interactiunea cu personalul medical

Evaluam calitatea interactiunii directe dintre pacient si medic, avand in vedere factori precum amabilitatea, abilitatile de comunicare si capacitatea personalului medical de a asculta cu atentie nevoile si ingrijorarile pacientului.

Comunicarea eficienta si empatica

Analizam modul in care medicul transmite informatiile, manifestand empatie si asigurandu-se ca pacientul intelege diagnosticul si tratamentul propus.

Explicatii clare privind diagnosticul

Verificam modul in care medicul furnizeaza informatii clare si usor de inteles privind diagnosticul si planul de tratament.

Monitorizarea pacientului

Evaluam modul in care medicul monitorizeaza starea pacientului dupa tratament si comunicarea ulterioara.

Medical & Pharma: Harta traseului clientului

satisfactie pacient

Care sunt beneficiile evaluarii experientei pacientului?

Efectuarea regulata a auditurilor pentru evaluarea satisfactiei pacientului, in colaborare cu firme specializate, aduce numeroase beneficii pe termen lung pentru organizatiile din domeniul medical. Spre exemplu:

Reputatie consolidata

Experienta pacientului afecteaza direct reputatia si valoarea brandului unui furnizor de servicii medicale intr-o comunitate. In era digitala actuala, pacientii isi impartasesc activ experientele prin recenzii online, si social media. Experientele pozitive nu numai ca atrag noi pacienti, dar si imbunatatesc reputatia furnizorului, plasandu-l ca o optiune de incredere in comunitate.

Experiența de pacient
Reducerea costurilor

Eliminarea deficientelor si imbunatatirea fluxurilor de lucru poate duce la economii semnificative. Comunicarea imbunatatita, timpii de asteptare mai scurti si coordonarea eficienta a ingrijirii contribuie la reducerea costurilor operationale, la optimizarea alocarii resurselor si la imbunatatirea performantei financiare.

Avantaje competitive

In peisajul competitiv actual al industriei medicale, organizatiile care acorda prioritate experientei pacientului au sansa de a obtine un avantaj competitiv durabil. Recomandarile si recenziile pozitive online consolideaza reputatia institutiilor medicale, atragand noi pacienti si stabilindu-le ca furnizori de incredere in domeniul sanatatii in comunitatile lor.

Mitigarea riscurilor

Experientele negative ale pacientilor pot genera plangeri, procese si consecinte legale cu impact direct asupra rezultatelor financiare, putand declansa si o acoperire mediatica nefavorabila, afectand reputatia furnizorilor de servicii medicale. Prioritizarea experientei pacientului contribuie la reducerea riscurilor legale, asigurand stabilitatea financiara a organizatiilor.

Solutii

Servicii complete de monitorizare a experientei de pacient

Metodele noastre de evaluare se concentreaza pe identificarea oportunitatilor de imbunatatire a experientei pacientilor, abordand fiecare misiune cu rigurozitate si profesionalism. Cu un accent deosebit pe colaborare, stabilim obiective clare si criterii specifice pentru a ghida evaluatorii in analiza fiecarui indicator. Rapoartele puse la dispozitia instututiilor medicale furnizeaza observatii si concluzii relevante, transformand feedback-ul in actiuni concrete si sustinand deciziile strategice.

Afla mai multe

Solicita o oferta personalizata!

Programeaza o intalnire cu unul dintre reprezentantii UpVenta pentru a discuta despre serviciile noastre de audit si despre modul in care te putem ajuta in optimizarea experientei pacientilor in cadrul organizatiei tale.

    *Nume

    *Telefon

    *Email

    *Companie

    Serviciu

    Mesaj