Experienta de pacient (PX)

Servicii complete de monitorizare si masurare a experientei de pacient

Ce este experienta pacientului (PX)?

Experienta de pacient reprezinta totalitatea interactiunilor si impresiilor pe care un pacient le traieste in timpul si dupa primirea serviciilor medicale. Conceptul include nu doar eficienta si siguranta actului medical, ci si modul in care pacientul percepe atentia, comunicarea, confortul si suportul pe parcursul intregii calatorii.

Prin serviciile UpVenta PX, transformam feedbackul in date clare si recomandari aplicabile. Te ajutam sa intelegi unde apar frictiunile si sa construiesti experiente coerente, care cresc satisfactia, aderenta la tratament si increderea in institutia ta.

intelegere experienta pacient

Masurarea experientei pacientului – Cum o facem si de ce conteaza?

In parteneriat cu echipa ta, stabilim obiectivele si punctele sensibile ce trebuie evaluate, apoi urmam un proces structurat pentru a livra rezultate masurabile si actiuni concrete.

Colectare Date

Utilizam metode mixte: mystery shopping, chestionare de satisfactie si interviuri cu pacientii. Colectam informatii despre timpi de asteptare, programari, reprogramari si interactiuni critice pe parcursul tratamentului.

Analiza Date

Segmentam feedbackul pe servicii, specialitati si locatii pentru a identifica tipare, zone de risc si oportunitati. Corelam indicatorii pentru a vedea legaturile dintre procese, satisfactie si rezultate.

Raportare si interpretare rezultate

Livram rapoarte usor de parcurs, cu concluzii vizibile, vizualizari simple si exemple din teren. Evidentiem ceea ce functioneaza si ceea ce necesita interventie rapida.

Planificare si executie (intern-client)

Definim impreuna planuri de actiune, termene, responsabilitati si KPI. Sustinerea implementarii asigura ca schimbarile nu raman doar pe hartie, ci se vad in experienta reala a pacientilor.

Feedback continuu

PX este dinamic. Actualizam periodic masuratorile, calibram metodologia si urmarim efectul interventiilor, pentru imbunatatire continua si rezultate sustenabile.

evaluare apel telefonic, personal medical

Asigura o experienta fluida pentru pacienti.

Experienta pacientului acopera fiecare punct de contact: programare telefonica sau online, interactiune digitala, receptie, consult, servicii auxiliare, comunicare post-tratament si suport. Evaluarea holistica iti permite sa elimini blocajele, sa scurtezi traseele si sa cresti calitatea perceputa a serviciilor.

Imbunatateste experienta pacientului cu serviciile noastre complete de monitorizare

Ne concentram pe detalii si date care sa sustina furnizorii de servicii medicale in atingerea unor standarde inalte de calitate si satisfactie a pacientului.

Evaluarea calitatii interactiunilor cu personalul

Analizam modul in care medicii, asistentele si personalul auxiliar comunica si relationeaza cu pacientii. Masuram empatia, claritatea explicatiilor si promptitudinea, indicand unde pot fi imbunatatite abilitatile soft si protocoalele de comunicare.

Evaluarea calitatii mediului unitatii de sanatate

Examinam igiena, confortul, accesibilitatea, semnalistica si designul. Mediul fizic influenteaza puternic perceptia de siguranta si grija; recomandam ajustari practice, cu impact rapid asupra confortului pacientilor.

Analiza proceselor administrative

Evaluam fluxurile de programare, receptie, plati, gestionarea reclamatiilor si timpul de raspuns. Propunem optimizari pentru a reduce efortul pacientului si a creste coerenta operationala intre departamente.

Care sunt beneficiile evaluarii experientei pacientului?

px1
Imbunatatirea calitatii serviciilor medicale

Primesti feedback direct, obiectiv si detaliat. Identifici rapid punctele tari si cele care necesita interventie, iar imbunatatirile se traduc in servicii mai bune si rezultate clinice mai bune.

px2
Centrare reala pe pacient

Aliniezi serviciile la nevoile, asteptarile si valorile pacientilor. O cultura orientata pe pacient sporeste increderea, transparenta si colaborarea in actul medical.

px3
Cresterea satisfactiei pacientilor

Experienta consecventa si pozitiva aduce recenzii bune, recomandari si loialitate. Reputatia se consolideaza, iar diferentierea fata de alte unitati medicale devine clara si sustenabila.

Solicita o sesiune de consultanta!

Programeaza o intalnire cu unul dintre reprezentantii UpVenta pentru a discuta despre serviciile noastre de audit si despre modul in care te putem ajuta in optimizarea experientei pacientilor in cadrul organizatiei tale.

    *Nume

    *Telefon

    *Email

    *Companie

    Industrie

    Serviciu

    Mesaj