E-commerce

Servicii complete de mystery shopping si audit UX pentru industria de eCommerce
mystery shopping si audit UX pentru industria de eCommerce

Servicii complete de mystery shopping si audit UX pentru industria de eCommerce – magazine online

La inceputul anului 2023 existau peste 26 de milioane de magazine de tip eCommerce la nivel global. In 2024 industria nu da semne ca si-ar incetini cresterea. Din contra, pana in 2028, se estimeaza o crestere anuala constanta a industriei eCommerce de peste 10%.

Numarul de magazine online in continua crestere inseamna automat mai multa competitie in toate nisele industriei. Asta face ca strategia si actiunile de optimizare a experientei utilizatorului sa devina esentiale pentru mentinerea unui avantaj competitiv.

UpVenta faciliteaza acest proces prin furnizarea de date concrete despre experienta reala a clientilor in magazinele online, identificand si ulterior oferind solutii concrete de remediere a factorilor care influenteaza negativ experienta de cumparare.

Identifica si rezolva elementele care afecteaza negativ rata de conversie a magazinului tau online

Programeaza o discutie cu un reprezentant UpVenta in strategii de optimizare a experientei de client pentru a descoperi solutii adaptate nevoilor specifice ale magazinului tau.

De ce este important sa evaluezi experinta de cumparare online si sa identifici noi oportunitati?

In peisajul extrem de competitiv al comertului online, interactiunea constanta a utilizatorilor web cu numeroase brand-uri si magazine online conduce la o scadere progresiva a duratei medii de atentie acordata fiecarui magazin sau brand. Pentru a avea succes in acest mediu dinamic, companiile de eCommerce trebuie sa identifice in mod constant metode inovatoare pentru retinerea si conversia traficului primit.

%

dintre clienti considera un raspuns „imediat” ca fiind important sau foarte important atunci cand au o intrebare legata de serviciul pentru clienti

Help Scout

%

dintre consumatori spun ca au intrerupt relatia cu un brand in cazul in care au primit un serviciu pentru clienti slab calitativ

HubSpot

%

dintre clienti afirma ca experienta pe care o ofera un brand este la fel de importanta ca si produsul sau serviciile pe care le vinde

Gorgias

Ce aspecte cheie avem in vedere in timpul procesului de analiza al experientei de client in eCommerce?

In cadrul procesului de audit, acordam atentie tuturor factorilor aferenti procesului de achizitie. De la usurinta navigarii pe website (UX si UI) la eficienta serviciilor de suport clienti, echipa noastra evalueaza obiectiv intreaga experienta de client, luand in considerare:

  • Usurinta navigarii si utilizabilitatea site-ului web (UX si UI), pentru a asigura o experienta placuta si fara frustrari in timpul cautarii si achizitiei produselor.
  • Eficienta si promptitudinea serviciilor de suport clienti, pentru a oferi asistenta rapida si solutii la intrebarile sau problemele clientilor in timp util.
  • Calitatea si relevanta continutului oferit pe site-ul web, inclusiv descrierile produselor, recenziile clientilor si informatiile despre livrare si returnare, pentru a spori increderea si convingerea clientilor sa finalizeze achizitia
proces de analiza al experientei de client in eCommerce

Navigarea pe site

Usurinta de navigare si gasirea informatiilor de interes poate face diferenta intre o vanzare efectuata cu succes pe website-ul tau sau al competitiei. Analizam cu atentie procesul si usurinta cu care clientii pot naviga prin paginile website-ului, identificand posibilele impedimente in asigurarea unei experiente optime.

Procesul de cumparare

Analizam intregul flux de cumparare – de la prima interactiune cu website-ul la procesul de adaugare a produselor in cos si finalizarea comenzii.

Servicii de suport clienti

Se evalueaza rapiditatea si eficienta modului in care intrebarile si problemele clientilor sunt adresate si rezolvate.

Prezentarea produsului

Descrierile detaliate și precise ale produselor, imaginile de înaltă calitate și recenziile clienților influențează semnificativ deciziile de cumpărare. Evaluăm claritatea, completitudinea și atractivitatea prezentării produsului pentru a ne asigura că clienții au toate informațiile necesare înainte de a face o achiziție.

Procesul de livrare și retururi

Viteza de expediere, posibilitatea de urmărire a comenzii și o politică de retur simplificată sunt factori esențiali pentru satisfacția clienților. Analizăm eficiența procesului de livrare, comunicarea termenelor de expediere și ușurința retururilor, asigurând o experiență post-achiziție fără probleme, care consolidează loialitatea clienților.

Ce beneficii aduc serviciile de UX si Mystery Shopping magazinelor de eCommerce?

Serviciile de audit pentru experienta de cumparare vizeaza identificarea si remedierea tuturor factorilor care pot afecta negativ experienta clientilor. Ne propunem sa facilitam implementarea unor masuri menite sa ofere o experienta superioara, care sa contribuie la fidelizarea clientilor si consolidarea reputatiei brandului. Principalele avantaje ale serviciilor noastre de audit includ:

Imbunatatirea experientei de client

Rapoartele realizate in urma procesului de audit identifica aspectele ce pot fi imbunatatite si ofera companiilor sugestii si recomandari concrete pentru implementarea modificarilor necesare.

Cresterea ratei de conversie

Prin identificarea blocajelor si elementelor care duc la abandon, facilitam implementarea de masuri concrete pentru a creste rata generala de conversie a magazinului, transformand simpli vizitatori in clienti platitori.

Loializarea clientilor

Prin intermediul evaluarilor obiective si analizelor meticulos documentate, ne focusam asupra fiecarui aspect care influenteaza experienta de cumparare. Ajutam astfel la consolidarea experientelor care transforma cumparatori unici in clienti loiali.

Adaptare la tendintele pietei

Furnizam companiilor partenere informatii concrete, facilitand ajustarea agila a strategiilor de piata conform necesitatilor reale ale publicului tinta. Prin analiza datelor, afacerea se adapteaza rapid la noile preferinte si nevoi ale consumatorilor online.

Solutii

Servicii de monitorizare si analiza a experientei de client

Experienta Clientului (CX) a devenit un factor esential pentru succesul oricarei organizatii. CX cuprinde totalitatea interactiunilor unui client cu o companie, incepand de la navigarea pe site-ul acesteia, interactiunea cu serviciul de asistenta pentru clienti, pana la prima utilizare a produselor sau serviciilor achizitionate, incluzand si feedback-ul oferit dupa utilizare. Scopul este de a oferi o experienta pozitiva si memorabila la fiecare dintre aceste puncte de contact.

Afla mai multe

Solicita o oferta personalizata!

Programeaza o intalnire cu unul dintre reprezentantii UpVenta pentru a discuta despre serviciile noastre de audit si despre modul in care te putem ajuta in optimizarea experientei consumatorilor in cadrul companiei tale.

    *Nume

    *Telefon

    *Email

    *Companie

    Serviciu

    Mesaj