Masoara experienta clientilor de azi.
Anticipeaza cerintele pietei de maine.

UpVenta: Pasiune pentru Cercetare

UpVenta este o firma de cercetare de piata care ajuta brandurile sa ramana relevante, flexibile si centrate pe client. Livram programe complete de evaluare, analiza si cercetare a experientei consumatorului, astfel incat deciziile tale sa se bazeze pe date clare, nu pe presupuneri.

Concepem proiecte adaptate obiectivelor tale si folosim metodologii moderne impreuna cu platforme de raportare actuale. In acest fel, informatia devine usor de inteles, usor de folosit si direct orientata spre actiune.

servicii complete de evaluare, analiza si cercetare a experientei consumatorului

Transformarea continua a experientei clientilor

Nu demult, o „experienta bună” insemna optimizarea catorva puncte de contact. Astazi, comportamentele se schimba rapid, iar clientii iau decizii aparent paradoxale intre canale si contexte.

In acest cadru, organizatiile au nevoie de o imagine obiectiva asupra perceptiei clientilor. UpVenta raspunde prin cercetare bazata pe date reale din teren si digital, care evidentiaza unde trebuie intervenit si cum pot fi imbunatatite fluxurile si comunicarea. Intelegem ca o cercetare valoroasa ofera raspunsuri concrete, nu doar noi intrebari.

%

dintre manageri considera ca ritmul in care se schimba clientii lor este mai rapid decat afacerea lor poate tine pasul

Accenture

%

venituri suplimentare provenite din actiuni de marketing personalizate pentru companiile care implementeaza astfel de tactici

McKinsey

Principala prioritate in 2024 pentru mangementul departamentelor de customers support este gasirea unor noi modalitati de a furniza valoare in interactiunile cu clientii.

Gartner

Ajutam companiile sa anticipeze cerintele pietei de maine si sa implementeze strategii care au la baza experientele clientilor de azi

cercetare calitativa si cantitativa
Research

Imbinam metode calitative si cantitative cu tehnologie digitala pentru a intelege piata, clientii si competitorii. Rezultatul: insight-uri aplicabile, vizuale si usor de partajat in echipa.

consultanta marketing si vanzari
Consultanta

Identificam blocajele din procese, propunem solutii concrete si prioritizam actiunile. Te ajutam sa transformi concluziile din cercetare in strategii de marketing si vanzari care livreaza rezultate.

programe de training personalizate
Training

Programe de formare adaptate echipelor tale, concentrate pe abilitati practice: ascultare activa, comunicare, orientare spre client si utilizarea datelor in decizie. Scopul: interactiuni mai bune si clienti mai multumiti.

Ce facem

Ne bazam pe tehnici traditionale si inovatoare de cercetare de piata pentru a masura atitudini, perceptii si asteptari. Portofoliul nostru acopera cap-coada experienta clientului si a pacientului.

Mystery Shopping

Evaluam, din perspectiva clientului, interactiunile cu personalul, disponibilitatea produselor si calitatea serviciilor. Obtii o imagine obiectiva asupra standardelor de executie si a diferentelor intre locatii/canale.

Afla mai multe

Audit Retail

O privire detaliata asupra executiei din magazine: stocuri, expunere, promotii, aliniere la standardele de brand. Raportam foto si oferim recomandari clare pentru corectii rapide si consecventa la raft.

Afla mai multe

Monitorizarea Preturilor

Urmaresti evolutia preturilor pentru produsele tale versus competitie, in offline si online. Primesti rapoarte saptamanale si alerte, ca sa ajustezi rapid politica de pret si sa protejezi marjele.

Afla mai multe

Analiza Concurentiala

Comparam produse, preturi, distributie si promovare pentru a descoperi strategiile reale ale competitorilor. Transformam informatiile in actiuni strategice, astfel incat sa ramai mereu cu un pas inainte.

Afla mai multe

Experienta Pacient (PX)

In sanatate, perceptia pacientului influenteaza satisfactia, aderenta la tratament si reputatia. Masuram PX prin chestionare, interviuri si mystery, si sugeram imbunatatiri pentru o calatorie medicala coerenta.

Afla mai multe

Experienta Client (CX)

Cartografiem si analizam intregul traseu al clientului, online si offline. Identificam frictiuni, masuram NPS/CSAT/CES si recomandam optimizari pentru loialitate, conversie si experiente consecvente.

Afla mai multe

Training

Programe personalizate pentru echipele tale front-office si back-office. Ne concentram pe standarde de interactiune, comunicare si utilizarea insight-urilor, pentru a sustine o cultura „customer-first”.

Afla mai multe

”Informatia este sufletul tuturor afacerilor.”

Daniel Defoe, 1700

Aceasta este filosofia care ne ghideaza: decizii bazate pe date, cu mai putine erori si mai putina subiectivitate.

Alatura-te echipei noastre si fa parte dintr-o comunitate activa care livreaza valoare reala prin contributia sa.

Interesat sa lucrezi cu noi sau sa discutam despre un proiect potential?

Intra in legatura cu un consultant UpVenta si afla cum te putem ajuta.

    *Nume

    *Telefon

    *Email

    *Companie

    Industrie

    Serviciu

    Mesaj